Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання учнів з вивченого навчального матеріалу, вміння та навички учнів застосовувати вивчене до розв’язування задач, розвивати навички мислення, розуміння, використання аналізу, оцінювання; формувати самостійність, активність, культуру мовлення, комунікативні навички; коригувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та планувати власні дії.
Тип уроку: систематизація та узагальнення знань.
Обладнання: мультимедійні засоби, картки оцінювання, сигнальні картки з номерами.
Форма роботи: робота в парах.
Форма проведення: усний журнал.
Епіграф уроку: Узагальнення – один із найважливіших факторів розвитку математики. У.Сойєр |
(Розв‘язування вправ на повторення за курс 6-го класу)
Мета: в ігровій формі поглиблювати й систематизувати знання та вміння учнів, набуті на уроках математики на обчислення виразів з десятковими і звичайними дробами, на знаходження НСК чисел, знаходження невідомого числа пропорції, знаходження виразів та розв’язування задач на складання рівнянь; розвивати кмітливість, упевненість у власних силах, уважність, через застосування ігрових моментів активізувати мислення; сприяти появі інтересу до вивчення предмета.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Форма проведення: урок-подорож
Обладнання: ноутбук, проектор, слайдові презентація із використанням анімацій, листки із координатною площиною. |
Мета: удосконалити знання означення й основної властивості пропорції; сформувати вміння застосовувати означення і властивості пропорції до розв‘язування рівнянь та задач;
формувати вміння аналізувати інформацію, розвивати увагу, логічне мислення, пам‘ять; виховувати працьовитість, старанність, позитивне ставлення до навчання.
Тип уроку: удосконалення знань та вмінь
Обладнання: ІКТ, картки із завданнями, частинки «пазла»
Форма роботи: робота в парах
Форма проведення: урок-гра
Епіграф уроку: «Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте у воду, а якщо хочете навчитися розв‘язувати задачі, то розв‘язуйте їх».
Дьордь Пойа |
| |
| | |
|