Тема: Розв‘язування вправ на додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.
Мета: вдосконалювати уміння учнів додавати і віднімати дроби, розв‘язувати задачі на додавання і віднімання звичайних дробів, розвивати логічне мислення, культуру математичної мови і записів. Виховувати інтерес до математики, взаємодовіру.
Обладнання: презентація, картки з завданнями, подарунок від Смішариків.
Тип уроку: вдосконалення знань і вмінь.
Форма роботи: робота в групах.
Епіграф уроку: Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився. Ж. Мольєр
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання.
По одному учню з ряду доповідають про виконання домашнього завдання.
ІІ. Розв‘язування вправ
Вчитель: Сьогодні вранці до мене завітав листоноша і приніс листа від Смішариків.
Тут листів багато тому ви об‘єднаєтеся в групи.
(Кожній групі роздається завдання. Учні виконують завдання в групах, після чого представники груп пишуть повні розв‘язання на дошці, роблять пояснення. Всі інші роблять відповідні записи в зошитах.)
- Завдання Бараша. Дуже засмутився Бараш. Хто хоче йому допомогти?
- Завдання Копатича. Як побачив Копатич свою задачу аж почав тікати, але ви не боїтеся задач? То хто хоче йому допомогти?
- Завдання Кроша. Засмутився зайчик, ніяк не може розв‘язати свою задачу. Хто допоможе?
- Завдання Нюши. Нюша перелякалася, ну ніяк у неї не виходять дроби. Хто хоче їй допомогти?
- Завдання Їжачка. Бідний Їжачок дуже засмутився, щось він не дуже розуміє дроби. Ви ж йому допоможете? А хто?
- Завдання Совуні. У Совуні аж руки опустилися, але ж ви і їй допоможете? То хто ж хоче їй допомогти?
- Завдання Лосяша. А Лосяш боїться подивитися на свою задачку, але ж ви йому допоможете, щоб він не боявся? Хто береться за цю справу?
- Завдання Піна. Бідний Пін аж упав, як побачив своє завдання. І просить щоб йому хтось допоміг. Хто допоможе Піну?
- Завдання Кар-Карича. Бідний Кар-Карич так само засмутився як і Пін. Хто допоможе йому?
Учні піднімають руки хто кому хоче допомогти. Роздаються картки із завданнями. Учні працюють за партами.
Коли ідуть до дошки показуються завдання.
Вчитель: Молодці учні. Ви гарно справилися із завданнями. Аж всі Смішарики зраділи і хочуть вам подякувати за вашу допомогу. Вони хочуть вам подарувати закладки до книжки.
ІІІ. Перевірка знань.
Учні виконують ЕК-53, ЕК-54 з книжки експрес-контролю.
ІV. Робота з підручником.
V. Домашнє завдання.
Роздаються учням листочки з домашньою роботою. Потрібно розв‘язати приклади і за відповідями розмалювати малюнок відповідним кольором.
Cкачати матеріали для уроку:
Домашнє завдання
|