Сайт вчителя математики Козуб Оксани Олександрівни
Неділя, 05.05.2024, 03:48
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Алгебра [5]
Геометрія [3]
Конспекти уроків [9]
Календарно-тематичне планування [1]
Позакласна робота [3]
Класному керівнику [6]

Вхід на сайт


Пошук

Міні-чат

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Конспекти уроків

    Подорож у Королівство Математики (6 клас)
    22.11.2015, 18:17

    Тема: Подорож у Королівство Математики.

                 (Розв‘язування  вправ на повторення за курс 6-го класу)

    Мета: в ігровій формі поглиблювати й систематизувати знання та вміння учнів, набуті на уроках математики на обчислення виразів з десятковими і звичайними дробами, на знаходження НСК чисел, знаходження невідомого числа пропорції, знаходження виразів та розв’язування задач на складання рівнянь; розвивати кмітливість, упевненість у власних силах, уважність, через застосування ігрових моментів активізувати мислення; сприяти появі інтересу до вивчення предмета.

    Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

    Форма проведення: урок-подорож

    Обладнання: ноутбук, проектор, слайдові презентація із використанням анімацій, листки із координатною площиною.

    Хід уроку

    1. Організаційний момент.

    Клас об’єднано в 6 команд (4 – 5 учнів). В кожній команді вибрано головного. Кожен капітан команди протягом уроку ще й спостерігає за роботою кожного учня, щоб в кінці уроку його оцінити.

    1. Повторення та систематизація вмінь учнів.
    • Учні, сьогодні на уроці ми з вами повторимо важливі теми, вивчені в цьому навчальному році. Для цього давайте відправимось у подорож, у незвичайний світ – світ Математики. Це чудовий і казковий рай, де живуть числа, фігури і дії над ними.

    Щоб справитись з нашими завданнями нам потрібно пройти 6 королівств, щоб дістатися до істини, до Цариці Математики. Про математику є безліч крилатих чудових висловів. Одне з них

      

    Хто ж написав цей вислів? Відповідь на це запитання ми зможемо знайти в Королівстві цариці Математики. Потрапити в кожне королівство проста річ, та вийти з нього ви зможете лише тоді, коли виконаєте завдання цього королівства, що і стане перепусткою в подальшу подорож.

    Що ж, щасливої подорожі!

    І ми попадаємо в Палац короля Дробу.

    Тут потрібно розв‘язати приклад з дробами десятковими і звичайними (появляється приклад).

    Один учень іде до дошки

    Наша подорож продовжується і ми потрапляємо в палац Королеви Пропорції.

    І знову, щоб вийти з цього палацу нам потрібно розв‘язати таку пропорцію (відкривається приклад).

    Один учень розв‘язує пропорцію на закритій дошці. Потім весь клас перевіряє свій розв‘язок  з дошкою.

    Слідуючий палац куди ми потрапляємо – це палац Короля Модуля

    І знову щоб вийти з палацу потрібно розв‘язати таке рівняння (появляється рівняння)

    Один учень розв‘язує  на закритій дошці, потім клас перевіряє за дошкою.

    Продовжуємо подорож і ми в палаці короля раціональних чисел.

    Потрібно порівняти числа.

    Учні розв‘язують самостійно. Потім перевіряють виконання. На презентації відкриваються правильні відповіді.

    Ми продовжуємо подорож і потрапляємо на таку чудову галявину.

    Давайте з вами на цій галявині відпочинемо. (Чути звуки природи). Закрили всі очі і уявляємо собі що ми лежимо на травичці, чути співи пташок, звуки природи. Набралися сил, перепочили і можемо знову подорожувати.

    Отже наша подорож продовжується і ми дійши до палацу королеви рівнянь.

    Тут нам королева задала таку задачу, яку нам потрібно розв‘язати, як ви вже здогадалися,  за допомогою рівнянь. (відкривається задача).

    Один учень розв‘язує задачу біля дошки.

    І ще один палац – це палац короля Координата.

    Тут вам потрібно розгадати фігуру, яка зашифрована координатами точок.

    Роздають кожній команді листочки з завданнями. На листочках зображена координатна площина і написані координати точок, за якими потрібно побудувати фігуру. Коли учні побудують, на дошці розкривається малюнок, який мали отримати

    - Бачите, який чудовий літак ми отримали. Якщо подивитися на нього то можна побачити симетрію. Все ж таки можна і в математиці малювати малюнки.

    Вам на домашнє завдання була дана творча домашня робота. Вам потрібно було побудувати за допомогою системи координат різні малюнки і ви добре впоралися.  На дошці виставка ваших малюнків.

    І на кінець ми потрапляємо в чудовий палац – це королівство цариці Математики.

    Яке було наше завдання? Дізнатися хто ж сказав вислів. (відкривається вислів і автор). Це Микола Іванович Лобачевський.(коротко про нього у презентації)

    Виявляється, для того, щоб мандрувати, просто необхідно знати математику. В подорожі ви стали дружніми і просто цікаво і весело провели час у чарівному світі математики.

    Командири команд оцінюють кожного учня своєї команди. Учитель за необхідності коригує оцінки. Підсумок уроку.

    Cкачати матеріали уроку: 

    Розгадай фігуру.docx

    Урок-подорож у 6-му класі.docx

    Урок-подорож.ppt

      

     

     

     

    Категорія: Конспекти уроків | Додав: ksyusha
    Переглядів: 2851 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Copyright MyCorp © 2024
    uCoz