Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
| | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 27 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Математичні змагання між учнями 6 класів
Мета: перевірити знання, уміння та навички з математики, спонукати до самостійної роботи; перевірити загальний рівень ерудиції; розвивати пізнавальну активність учнів, пам’ять, уміння аналізувати та логічно мислити, творчу та розумову активність, упевненість у власних силах; сприяти гармонійному розвитку особистості учня; виховувати взаємоповагу, культуру поведінки; формувати стійкий інтерес до математики.
Форма проведення: гра
Обладнання: роздатковий матеріал, папір, ручки, картки із завданнями, таблиця для занесення результатів гри, «золоті» медалі, грамоти, плакати з висловами про математику.
Місце проведення: кабінет математики. |
Мета: Розвивати логічне мислення, кмітливість, винахідливість у нестандартних ситуаціях, вміння і навики мислити, відстоювати свою думку, робити висновки, розвивати цікавість до математики через гру, читання додаткової літератури; розширяти кругозір; виховувати свідоме відношення до здобуття знань, які допомагають перемогти, бути першими.
Обладнання:
1. Плакат з назвою гри;
2. Емблеми команд;
3. Сигнальні предмети на столах, за якими знаходяться члени команд;
4. Табло для рахунку;
5. Плакати з завданнями;
6. Плакати з висловленнями про математику великих вчених;
7. Грамота. |
Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання учнів з вивченого навчального матеріалу, вміння та навички учнів застосовувати вивчене до розв’язування задач, розвивати навички мислення, розуміння, використання аналізу, оцінювання; формувати самостійність, активність, культуру мовлення, комунікативні навички; коригувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та планувати власні дії.
Тип уроку: систематизація та узагальнення знань.
Обладнання: мультимедійні засоби, картки оцінювання, сигнальні картки з номерами.
Форма роботи: робота в парах.
Форма проведення: усний журнал.
Епіграф уроку: Узагальнення – один із найважливіших факторів розвитку математики. У.Сойєр |
(Розв‘язування вправ на повторення за курс 6-го класу)
Мета: в ігровій формі поглиблювати й систематизувати знання та вміння учнів, набуті на уроках математики на обчислення виразів з десятковими і звичайними дробами, на знаходження НСК чисел, знаходження невідомого числа пропорції, знаходження виразів та розв’язування задач на складання рівнянь; розвивати кмітливість, упевненість у власних силах, уважність, через застосування ігрових моментів активізувати мислення; сприяти появі інтересу до вивчення предмета.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Форма проведення: урок-подорож
Обладнання: ноутбук, проектор, слайдові презентація із використанням анімацій, листки із координатною площиною. |
Мета: удосконалити знання означення й основної властивості пропорції; сформувати вміння застосовувати означення і властивості пропорції до розв‘язування рівнянь та задач;
формувати вміння аналізувати інформацію, розвивати увагу, логічне мислення, пам‘ять; виховувати працьовитість, старанність, позитивне ставлення до навчання.
Тип уроку: удосконалення знань та вмінь
Обладнання: ІКТ, картки із завданнями, частинки «пазла»
Форма роботи: робота в парах
Форма проведення: урок-гра
Епіграф уроку: «Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте у воду, а якщо хочете навчитися розв‘язувати задачі, то розв‘язуйте їх».
Дьордь Пойа |
Календарно-тематичне планування з Геометрії 7 клас
Геометрія |
Переглядів: 350 |
Завантажень: 10 |
Додав: ksyusha |
Дата: 19.11.2015
|
|
| |
| | |
|